2015. 04. 20.

Hm!

Mindennapos beszélgetések a munkahelyen, amikor a kollégák azt hiszik, engem érdekel a folyamatos panaszáradat, és nem tudok egyebet reagálni, csak ennyit: hm!

- Elegem van. Hallod! Felhív azért, hogy elmesélje az életét. Komolyan mondom... Sok ráérős ember. De bazdmeg, ezért felhívni! És még megkérdezi, nem-e lehetne olcsóbban. Szerinted? Majd, ha kétszer annyi fizetést kapok. Melyik a valószínűbb? Haza akarok menni. Amúgy gürizhetek egész hétvégén, hétfőn ugyanúgy káosz van. De komolyan, áhh! Hihetetlen, milyen emberek vannak! Azt hiszik ezek, hogy én ráérek erre. Persze. Mindenre. Nem hiszem el. Felmondok. Ilyen spórolós barmot. Mert neki nem mindegy, hogy tízezer-kettőkilencven vagy tízezer-ötkilencven... Minek rendel az ilyen!? Ilyen spúr faszt! Na, itt a másik értelem! Erre visszamondja. Érteeed? Áhh, most komolyan, én ezért dolgozok!? Törölhetem az egészet. Anyád! Hallod, elegem van! Hát, mi van ma az emberekkel? Ma az összes idióta felhív. Jól van, akkor ne szólj bele! Faszom kivan. Akkor megszakadt. Majd visszahív. Óóó, he! Ezek nem normálisak. Meg se nézi, mi van odaírva, hív egyből. Majd én elmondom neki. Mert nekem mindenre van időm. Erre is. Még sehol sem tartok reggel óta. Bojkottálják a munkámat. Cigizzünk már! Szétrobban az agyam. Ezt a sóherséget má'! Vegyétek a sok szar olcsót. Faszomnak rendel az ilyen amúgy! Komolyan... Faszkalapok! Ez most komolyan hülye? Na, jóú! Már megint 3 óra. Mikor kapunk fizut? Nem akarja még utalni? Csörög már megint. Nem bírtok magatokkal? Jó, majd felveszem. Hagyjál már! Komolyan, most már felmondok. Kész!
- Hm.

- Esik már megint ez a szar. Tegnap is esett. Minek esik már ez megint? Oh, most komolyan esik!? Milyen felhő jön mááá'! Az azt' szép lesz. Ebből lesz olyan zuhé. Esik már. Azt nézd! Még jó, hogy tíz perce állt el. Már megint esik. Aaagh! Elegem van. Fúj már ez a szar is. Zárd be az ajtót! Huzat van. Kiviszi a fejemet. Fakkom! Lehetne már nyár. He! Hát, milyen idő ez!? Ilyenkor esik. Már megint esik ez a szutyok? Idén lesz hó? Kimehetnénk szánkózni. Nézd, havazik! Hó. Ahj, már megint havazik? Lehet csúszkálni. Fasza lesz. Reggel indulhatunk korábban. Kocsi be fog indulni? Minek esik má' ez februárban? Sose lesz tavasz. Mikor megyünk már haza?
- Hm.

- Amúgy kollegina ma nem jön? Nem mondott semmit. Vagyis tegnap úgy volt, hogy ma 10-re jön. Azt' fél 12. Hívjam fel? Nem veszi fel. Ezek meg itt keresik rajtam, hogy hol van. Mert nem csinált meg valami izét. Valami faszságot. Persze. Csináljam meg én. Mert nekem amúgy kurvára van rá időm. De mit csinált ez itt? Ezt nem is így kell. Mi ez? Katyvasz. Gebasz van. De amúgy... Ennyi az értelem. Szerkeszthetem át az egészet. Mert megint mindenki annyira átnézte... Tele van hibával. Bele se olvastak. A faszomat csinált ez már megint!? Óúh! Ja, mert neki ezt sem kell megcsinálni. Nekem meg igen. Mindent nekem. Van is nekem erre időm... Várjál már, most hív! Fél óra. Király! Ennek meg egy órája kész kéne lenni. Akkor kirakom így. Utána meg ezért is én leszek a szar. Mert itt senki nem csinál semmit. Csak én. Elegem van. Na, de most akkor? Nem is értem már. Amúgy izé. Megint hülyeséget csináltak. Összekatyvaszolódott az egész. Most már kurvára nem tudom, hogy hol tartok, mit csinálok. Faszomat érdekli.
- Hm.

- Na, most szerinted ezzel mit kezdjek? Világosan elmondtam nekik. Milyet, mekkorát. Erre küldenek egy tök más méretet. Ezzel nem tudok mit csinálni. Na, majd mindjárt felhívom, azt' úgy kiosztom. Engem most már nem érdekel. Akkor ne vedd fel! De utána meg pampogni fog, hogy miért nincs kész. Mindegy. Engem nem érdekel. Majd akkor megcsinálja magának. Mindent én csináljak? Mert nekem aztán mindenre van időm! Azt hiszik ezek. Na, hív már... Aaagh, anyááám! Most ez normális szerinted? Megkérdezi, hogy nem-e lehet ezt kirakni. Mikor elmondtam már hányszor, hogy nem! Áhh, komolyan mondom...! Idióták az emberek. Most akkor ezzel szerinted mit csináljak? A ráknak küld ilyet!? Na, várj! Felhívom már izét, hogy így nem-e lehetne... Nem veszi fel. Miért is venné... Jó, itt lett elegem az egészből. Elküldöm így. Majd csinálnak vele valamit. Azt csinálnak, amit akarnak. Engem nem érdekel. De utána majd nekem fognak pampogni. Nekem. Anyja picsáját! Majd megcsinálom. Ha egyszer kurva sok időm lesz. Hallod, ez hülye! Elmondtam neki, hogy nem jó. De itt izél, hogy így jó. Hiába mondom neki. Áááá! Menni akarok haza. Amúúúgy... Ja, semmi. Miii? Óh, faszom, hagyjál már ezzel a sok szarral! De ezek is, bazmeg, olyan egy kurva nagyképű banda! Na, már megint hív. Átküldik a jót. Várjak. De már kint kéne lennie! Jó, ő bajuk. Bojkottálják a munkámat. Lehet is így haladni. Bammeg! Hogy néz ez ki? Ááá! Izéli a szememet. Jóú. Én most már nem foglalkozok vele. Most komolyan, nekem ilyen emberekkel kell foglalkozni!?
-  Hm.



- Halloood!? Valami gebasz van. A gépem már tíz perce nem csinál semmit. Csak tőtikézik. Indítsam újra? Vagy mit csináljak vele? Így nem lehet dolgozni. Oh, újraindítom én a faszba! Hjaaaj... Csinálj már valamit! Ilyen szart! Nem tudom megnézni. Amúgy most szívat a rendszer is. Lehetne haladni, azt' kurvára nem haladok semmire. Haza akarok menni. Ezzel most mi van? Na, most szerinted? Már ötödször indítom újra és nem csinál semmit. Oh, bazmeg! A rák vammáá'...! De erre nem költene. Hogy új gépet vegyen. Várjál már! Most "nem akar dolgozni a gépem" nap van. Semmi. Csak forog ott fenn. Na, jó, elegem van! Csörög ez a szar is. Úgyse tudom neki megnézni. Nem csinál semmit. Nem tudom megnyitni. Be se tölt. Fuuuh, ezt nem hiszem el! Naaa, pörögjé' má'! Várj! Tölt. Semmi nem működik úgy, ahogy működnie kéne. Mindjárt. Mingyámán!!! Hát, nem látod, hogy nem csinál semmit? Így hagyom, azt' faszom. Hallod, itt van 11 óra és még kurvára nem tudtam csinálni semmit! Pedig aszittem, ma pikk-pakk menni fog. Szerinted csinál valamit? Semmit. Most miért nem csinálja? Faszom a' izébe is! Totál meghalt az egész. Hiába nyomom a' izét is. Tőtikézik. Óóóóó, haza akarok menni!
- Hm.

- Ez mikor hajlandó már betolni a képét? Múlt héten is azt mondta, hogy bejön. Hát, hogy bejött! Szarik a cégére, bazmeg! Nem bánnám, ha ma bejönne. Már megint idióta. Csak a maileket küldi. Kész van már? Mintha nekem arra lenne időm. Hát, anyja picsáját! Komolyan. Most is idetelefonál. Áhh! Idióta. Elmondtam neki, hogy még nem kezdtem hozzá. Mert nincs időm. Erre "SOS, oldjuk meg"... Hát, oldja meg! Engem nem érdekel. Kutyát nem érdekli. Legalábbis engem biztos nem. Most is küldözgeti a faszom e-mailjeit. Ahelyett, hogy bejönne. Leülnénk és megbeszélnénk. De mintha nem elmondtam volna már neki... Áhh, mindegy, beszélhetek én itt. De mán legyen kész! Mikor neki sincs fogalma az egészről. Azt se tudja már, mi van a cégével. Úgy be fogunk csődölni, mint a huzat. Megint hülyeségekkel foglalkozik. SOS, bazmeg! Minden SOS. Nem mondta telefonba', hogy mikor jön? Felhívom. Nem veszi fel. Oh, jöhetne már! Faszom. Így ma sem leszek kész. Így nem lehet haladni. Komolyan mondom. Hol a rákba' van már megint? Még mindig nem veszi fel. Nem foglalkozik semmivel. Írja nekem, hogy hívjam fel az ügyfelet. Most nem fel tudná hívni ő is? Azt se tudom, miről van szó. Most kurvára nem vagyok képben semmivel. Érdekel is engem... De persze megint én. Mert én mindenre ráérek. Nekem mindenre van időm. Idióta! Elegem van. Cigizzünk! Fizetést mikor akar már adni? Jó lenne már. Láttad, hogy mit írt? Ezt nézd! Figyeld! Na, kíváncsi leszek, ebből is mi lesz. Semmi. Azt se tudja, mit akar. Megint. Már megint kitalált valami hülyeséget. De miért foglalkozunk mi ilyennel? Ez megint akkora bukta lesz. Megint összevállalt minden hülyeséget. Mi van??? Nem is értem, mi baja. Értelmezd már nekem, hogy mit akar! Hagyjon már engem békén! Faszomnak kell ilyen hülyeségeket csinálni... Ki fogja ezt megnézni? Senki. Most már felmondok. Ma se fog bejönni, mi? Na, hív már. Tíz perc és itt van. Auh má'! Agyamra megy ez is. Csak jöjjön be! Úgy kiosztom a faszba. Engem nem érdekel. Majd megmondom neki. Most is azt mondta, írjak a nevében e-mailt meg izé! Ennek azt' sok értelme van. Hallod! Múltkor válaszolt egyre, írt egy kétoldalas regényt. Hát, hol van nekem arra időm?
- Hm.

- Úh, hangosítsd már fel! Nyitok ablakot. Büdi van. Szemetet le kell vinni. El ne felejtsd! Összekötöd? Huzat van. Becsukod? Cigi? Pssz-pssz! Várj, csörög! Halkítsd már le! Nem hallok semmit. Motyogott magának. Nem érteni semmit. Esik? Kabátot hozzál! Visszahangosíthatod. Szemem kifolyik. Szar naptól. Ez is idesüt. Húzd már be! Villanyt felnyomod? Nem látok semmit. Halkíts már kicsit! Pfú, bammeg! Büdi van. Kinyitod? Szellőztessünk kicsit. Valamikor fel is kéne mosni. Majd, ha lesz rá időm. Hehe! Még ha lenne rá időm... Mi ez a szar? Benyomsz valami zenét? Rádiót. Az jó lesz. Ne ezt! Mi a rák lett ezzel is? Recseg. Lehalkítod? Várj, ezt felveszem! Megszakadt. Pssz-pssz, írtam Skype-on. Óúh! Ebből is ilyenkor fogy ki a papír. Nyomtass már! Csipogjál! Megint begyűrte. Nem. Szerintem, menjünk cigizni. Bezárom már ezt az ajtót. Oh, mit akartok már megint!? Csörög ez a szar. Hagyjatok már élni! Na, most ez...? Halló... Akkor ne szólj bele! Csak csipog. Mi? Azt' az mi a rák? Pfff! Külföldi emberke. Nem beszélni mágyár. Honnan találnak meg ilyenek? Beszarás. Skype. Hallod! Ezt is idebassza nekem. Csináljam meg én. Ezt is. Mindent. Mert nekem van is erre időm... Fakkom má'! Úgy itt hagyom ezt az egészet. Akkor majd leshet. Ha felmondok. Mondtam már neki hányszor, hogy vegyen-fel-még-egy-em-bert! Majd akkor fog kapkodni, ha én már nem leszek. De engem már nem érdekel. Várj már! Már nem bírom felfogni aggyal. Csörög már megint. Óóóh, a kurva anyátokat mán! Nem megyünk még haza?
- Hm

- Láttad? Facebookon. Ez most az az autó? Most vette és már eladja. Ja, németből hozatta be. Figyeled? Éjszaka fotóz fekete autót. Az állat! Felállt a járdára. Úgy kell azt. BMW. Elektromos ablak elől-hátul, ABS, légzsák, alufelni. Nagyon megkímélt. Ohh, még azt mondja, gyönyörű állapotban... Háhá! Hallod? Egymilliónyolc. Hol él ez? Kell a francnak! A miénk jobb. Nem adnám semmi pénzért. Azt is el kéne már vinni valamikor. Mennyi lesz a kuplung? Generátor is kéne. Aksit rendeltél? Adhatná már a fizut. Mikor kapjuk? Nem mondta? Megint nem kapom meg időben. Ja, az is most vett új kocsit. Arra van pénz. Meg házra. Fizetésemelésre nincs. Mondtam neki, hogy új szék is kéne. Ezen nem lehet ülni. Azt is mikor mondtam már... Beszélhetek én. Túlóra megint nem lesz kifizetve. De most már megmondom neki. Elegem van már. Most is Facebookra tölti fel a képeket. Születésnapi buli. Mi meg dógozzunk, mi?
- Hm.

... és ez mindennap újra meg újra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése